Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2006 13:26 - Аз и морето
Автор: velvet Категория: Други   
Прочетен: 4885 Коментари: 21 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Липсва ми. Всяка година по това време прекарвах по десетина дни на морето. Усещането за мен е неповторимо. Отивах с най-близките ми хора, намирах си квартирка набързо и веднага отивах на плажа. Даже багажа не го разопаковах. То да имаше какво да се разопакова - две рокли, панталон и блузка :))) А на плажа - рай. Пясъка под краката, шума на вълните, хладното докосване на водата и мирис на сол.... Не ги заменям за нищо. Вечер отивахме или на кръчма или на пица. По възможност близо до брега. Две седмици с най-приятните ми хора, независимо един или десет (и двете са ми се случвали). Без мисли за сметки, без смазващата жега, без телефони и досадни роднини и съседи, без разговори за работа. Правя каквото си искам, когато си искам. Мозъчето ми се потапя в блаженство и когато се върна съм като нов човек, сякаш съм пуснала цялата умора, напрежение и проблеми в черна дупка.
В един постинг прочетох, че истинската почивка е вкъщи - буквално да се размажеш от мързел ;) Да, знам че има и такива хора. И там много точно беше описано какво е гадното на морето....ако си настроен така. Но аз не съм, и може би именно невероятното настроение и дивата радост ме предпазват от изживяването на описания кошмар. Винаги съм си изкарвала невероятно приятно. Искаше ми се и тази година да е така. Но не се получи. И едва го преглътнах. До преди два дни все още живеех с надеждата да отида поне за малко. Сега живея с мечтата за следващото лято. И морето.
Липсва ми....


Тагове:   морето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - навън
04.08.2006 14:30
мирише на лято!:)
цитирай
2. velvet - Ех, jones,
04.08.2006 14:31
Ако знаеш как ще ми липсваш... Страшно се радвам, че реши след почивката пак да пишеш :)))))))))))))))))
А моето море.... Ми от една страна тези, които дойдоха от там, казват че след наводненията просто е ужасно. От друга, га(р)джето ми смени работата и никой няма да го пусне в отпуск след месец работа :((
Чакам вие да се върнете от море и да пуснете снимки :) Много ще им се радвам :)))))))))))))))
цитирай
3. estrella - Морето
04.08.2006 15:04
Независимо къде живееш в България, можеш да си ораганизираш нещата така, че да отидеш до морето за едно денонощие.
Заслуважава си толкова, колкото и да седиш там десет дни.
Мирисът на море и пясъкът под краката зареждат и от един път, опитах;)
цитирай
4. velvet - Да, НО...
04.08.2006 15:23
Как го мряза това "но"! Какво да правя, като половинката не иска за едно денонощие? Получих предложение от един приятел, но съм много млада да умирам при скандал с ревнив съпруг ;Р
цитирай
5. estrella - Тогава
04.08.2006 15:44
сядаш някоя нощ пред прозореца, затваряш очи и си представяш, че си на брега на морето. Представяш си, че усещаш пясъка, чуваш морето и вдишваш дълбоко мириса.
Не бях ходила на море пет години. Това ме спаси;)
цитирай
6. mcmartin - Какво беше море?
04.08.2006 16:44
Преди го бях виждал само на картинка.
Оу май на абитюрентския бал го видях за ден два. Нещо не беше на кеф. Нацупи ми се и май ми каза, че не иска да ме вижда повече...
цитирай
7. jokera - Мъчно ми е!
04.08.2006 20:42
Аз нали съм си на морето и го приемам като даденост.
Ставам сутрин и си мисля: " Абе дали да отида на плаж? " Е... отивам ! Обичам морето! Бих ви поканил у дома ама не знам жена ми дали няма да се сърди :)))))))) Радвайте се бе хора, все пак е лято!
цитирай
8. bamby13 - Тази година и аз се разминах с морето
04.08.2006 20:56
taka чe, мога да се сет как се чъствуваш.Причинита са много подобни на твоите.Вероятно има и други като нас......Поне получих клетвена декларация,че догодина ще идем "Ако ще турско да стане". Надявам се после да не си спомням сентенцията -Никой не може да ти даде толкова, колкото аз мода да ти обещая..."
Дай да вземем да пробваме съвета на Еstrella
УсмиФфффка
цитирай
9. анонимен - Два дни рай
04.08.2006 21:22
Не се тревожи за морето.Аз не бях ходил 15 години на море (сега сам на 30) пропуснал сам толкова много ,сега бях само за два дни и се побърках,
но и морето се е променило много.Като някаква стара любов.
Не знам защо няма да отидеш на море , но То те чака - поне така ми каза .
цитирай
10. estrella - КАКВО????
07.08.2006 16:54
имаш баба, леля и всичко необходимо за море и се помотваш?!!!! Ти ме застреля!

Каквото и да работиш, едва ли работиш 7 дни в седмицата...
цитирай
11. velvet - Малиииииии, Габиииииииии,
07.08.2006 17:03
чак ся та съкивах, моме!!! estrella е права - дигай си д....то и отивай, поне ти да си го топнеш в морето :РРРРР
цитирай
12. dosheva - Ехоооо
08.08.2006 15:36
На вас ходи ли ВИ се на море или НЕ! Просто следвай мечтите си. Утре може да легнеш на легло и никога повече да не видиш синьото море. На никой не го пожелавам, ама...си е така. "Вероника решава да умре" е една от любимите ми книги, на Пауло Куельо /не съм сигурна дали така се пише/. Та там тва е идеята направи го днес, за да не се получи така, че да не можеш да го направиш утре. Аз през седмица съм на палатка, та...ако някой...няма къде да отиде...Мога спокойно да му предложа едно идване с нас. Транспорта от Бс до райското място е от мен :):):)
цитирай
13. ogisinko - Sozopol
10.08.2006 01:54
Ako iskas shte pijna edna i za teb.
Tazi nosht ste pluvam gol i za teb.Iskash li?
цитирай
14. velvet - хеххехе
10.08.2006 10:32
ogisinko, ми искам, разбира се.... Това също ми липсва... :))))))
цитирай
15. ogisinko - A ti сшто гола ли ке бидеш?
10.08.2006 19:16
A ti сшто гола ли ке бидеш?
цитирай
16. velvet - Няма,
11.08.2006 10:15
нали няма да съм на море, още по-малко на нощно къпане :(
цитирай
17. ogisinko - Знам де. Нали ште пијна ена и за теб. ...
11.08.2006 10:40
Знам де.Нали ште пијна ена и за теб.
Ношно к,пане голи.Од какво се исплаши,па категорично одбиваш?Ного си бела, дебела, какво?
К,пане както секое друго.Главната работа се случва после.Под душа, на балкона, на ...
цитирай
18. velvet - Да де,
11.08.2006 17:29
ама... И не съм се изплашила, но да, категорична съм :Р
цитирай
19. jokera - Докато вие си говорите,
13.08.2006 09:50
морето толкова се стопли че започна да цъфти планктона. Измряха сума ти твари. Излязоха медузите. Мразя медузи. Напомнят ми за жена която не държи на това как изглежда....Ама на плажа продължава да е хубаво! Идвайте бе хора, какво сте се втурнали в тази работа. Няма да станете богати. Пък и да станете после ще сте самотни....:)))))
цитирай
20. bamby13 - joker-че
13.08.2006 10:38
а по плажа щъкат ли "медузи"
цитирай
21. velvet - хахахахахахахахха
17.08.2006 10:11
ми сигурно, то по плажа какво ли няма :)))))))))))))))
joker, ще умра за морето, но не работата ми е проблема. Поне хората около мен отидоха и после ще си разглеждам снимки и ще си мечтая ;))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: velvet
Категория: Други
Прочетен: 626546
Постинги: 39
Коментари: 685
Гласове: 1774
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930