Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 09:47 - Един друг живот
Автор: velvet Категория: Други   
Прочетен: 3216 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ето, дойде време отново да се пренеса там, където е сърцето ми цяло лято. На море. Почти половин месец, че и малко отгоре, ще си плацикам дупето в солената вода. Винаги съм обожавала зимата заради ските, а лятото - заради морето. То, морето, ми носи една особена емоция. Усещането за свобода, липсата на компютри, телевизия, колеги, роднини.... Сама! Отиваме малка компания, но всеки от нас може прекрасно да се забавлява и сам, и така не си пречим. Мириса на солената вода, пясъка пари краката ми, слънцето ме гали, любимата книга в ръка, и ето, аз съм в рая :)))) Далеч от проблемите, сметките, задуха на София. Дори понякога си изключвам телефона. Там намирам спокойствието. Онова пълно изчистване на душата и ума, което нищо друго неможе да ми даде. Чувствам се като в друга вселена. В София съм като в затворена кутия, но когато вдигна капака, и отвън ме чака морето. Още с пристигането мятам сака в квартирата и веднага отивам на плажа. Нямам търпение да си взема от този наркотик. Самият шум на вълните ми носи някакво успокоение, сякаш откривам в себе си нещо повече, ставам по-смела, по-силна. Там няма нищо, което да ми развали настроението, а решението на всичко ми се струва толкова просто и логично... А вечерите са просто прекрасни. Вечеря в близкото ресторантче, разходка до някое кафе или покрай морето, една късна игра на карти... Заспивам и се събуждам с усмивка. Половинката по принцип откача, ако остане на морето за повече от седмица. Но казва, че когато съм там, съм по-прекрасна от всякога, превръщам се в онова диво момиче, в което се е влюбил, и е готов за това да прекараме колкото време искам по черноморието. И е прав: там съм точно това, което искам - свободна и щастлива, греба с пълни шепи от всичко, което ми се предлага и се наслаждавам на всяка минута, живота се превръща в красива въртележка, и без да искам увличам всички с мен.
Сърцето ми вече е там. След ден и аз ще отида :))))))

Прекрасно лято на всички :)))))))))))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moony - :))
19.07.2007 10:11
сладуранка
невероятно лято за теб и половинката :))
целуф, кадифенце
цитирай
2. velvet - "blush"
19.07.2007 10:17
мерси, мерси ;))))))))))))))))))))
цитирай
3. moony - :)
19.07.2007 10:22
не, не, не "blush" :))
усмифх
;-)
цитирай
4. анонимен - Накара ме да си представя перфек...
19.07.2007 11:40
Накара ме да си представя перфектната почивка-такава за каквато и аз си мечтая. благодаря! Желая ти едно незабравимо море :)
цитирай
5. viovioi - ))
19.07.2007 11:51
Весело изкарване))Плаж,море и летни свалки на всички пожелавам от сърце))
цитирай
6. kassandra - Прекрасно и весело!!!! :)))
19.07.2007 11:53
Прекрасно и весело!!!!
:)))
цитирай
7. velvet - :))
20.07.2007 09:16
Много благодаря :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: velvet
Категория: Други
Прочетен: 626525
Постинги: 39
Коментари: 685
Гласове: 1774
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930