Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2007 14:11 - Колежки
Автор: velvet Категория: Други   
Прочетен: 5584 Коментари: 2 Гласове:
0



Мдам, имам си и такива. То колегите че са в изобилие, това ясно (такава ми е работата). Но и от липса на колежки не страдам. Което съвсем естествено доведе до това, че не страдам и от липса на двуличие, клюки, подливане на вода, оформяне на групички, и дърпане на чергата на 100 посоки. Мда, гадно е. И днес с пълна сила разбрах, че няма какво да направя по въпроса. Освен плътно да се придържам към колегите. Не че те си нямат недостатъци. Даже често въобще не слушат какво говоря и ме увикват за глупости, само защото съм жена. Но после имат смелостта да дойдат и да кажат "Та какво казваше одеве че трябва да направя?". Което за мен си е направо като извинение.
Но! Да се върна на колежките. Много съм цапната в устата. Не в лошия смисъл. Просто казвам това, което мисля, стараейки се да не засегна някого. То май и това не е в добър смисъл, ама айде. Останалите колежки обаче, са невероятни. Говорят мило, усмихват се, забиват ти нож в гърба, засягат чувствата ти, пак говорят мило, и за десерт - усмихват се. Преди два часа направиха на идиотки две мои колежки. Които с най-добри намерения решиха да се включат в едно мероприятие. Явно обаче една от групата си беше припикала това занимание, та не само ги отряза, но го направи грубо, и с такива тъпи извинения, дето ме оставиха без думи. Сега мога главата да си заложа, че двечките добронамерени колежки вече много ще се замислят за следващите пъти. Цялата ситуация ме остави с горчив вкус. Защо ли? Ами защото по гадно стечение на обстоятелствата аз се оказах в ролята на вестоносеца. И сега хем ми идва да извия врата на клежката-кокошка, хем се чувствам виновна пред другите две. То това ще ми мине, но вече знам, че трябва да се държа на разстояние от колежките. Писна ми такива идиотки да развалят колектива. Все пак в един отдел работим, трябва някак да се разбираме. Не се очаква да сме приятелки, а да се стараем да сме професионалисти. Професионалистите обаче не влагат лични чувства и емоции когато взимат решения в работата. А половината хора тук точно това правят. Държат се като малки деца, дебнат действията на околните какви облаги могат да им донесат и се възползват, дори когато това засяга работата на някой. Гадно е, долно е, тъпо е! И дразни!...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boncho - i.n.j.
06.07.2007 14:55
:(
цитирай
2. miscellaneous - за колежките..... :)
19.07.2007 14:52
..... нещо хубаво по своята същност и нещо ужасяващо в своята природа ;) Що е то?! Любимата усмихната колежка...... която ефирно дебне иззад ъгъла...... с пърхащите мигли и съблазняващите устни, които само крият вампирските и зъбки....

keep on smiling на пук на всички добронамерени ангелски създания и на всички всеможещи и знаещи гибони, набедени за мъже :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: velvet
Категория: Други
Прочетен: 626690
Постинги: 39
Коментари: 685
Гласове: 1774
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930