Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2007 15:09 - Тръгвам на война!
Автор: velvet Категория: Други   
Прочетен: 2418 Коментари: 5 Гласове:
0



Около мен усещам толкова напрежение, че мога да захранвам с ток едно малко градче за около месец!
Гаджето е напрегнато като пружинка, и всеки момент очаквам да отскочи. Милия, май днес не му е ден. Даже си е изключил телефона, че всичко около него почна да се скапва... А знаете - когато на ваш близък му е гадно, и на вас ви става гадно...
В работата ме притискат и май няма да ми стигне търпение. Има разместване във "висшите етажи на властта", и положението започва да не ми харесва. Ама много!
А университета му теглих една такава дълга и цветна, че чак срам ме хвана от мене си.... Към всички кандидат-студенти - бягайте от УНСС, обикаляйте го от далеч, и ако може избягвайте дори случайни срещи със негови служители. Уж го завърших, пък сега такива проблеми ми отвориха! Чудя се дали не стоят будни по цели нощи, та да измислят все нови и нови начини за тормоз над бедните студентски глави!?!
Както се казва - Стана страшно, стана мрачно...
Но!!! Ето я!!! Светлината в моят тунел, нежно розовото в сивият ми ден! Никой и не подозира на какво е способно моето същество, когато смазват в стената собствената му нервна система. В момента ако ми дадат питбул ще го дресирам да е като мишле, при това ще го направя с усмивка ;))))) Защото колкото повече ме притискат, толкова по-жестока и хладнокръвна борба водя.
А сега отивам да озаря скапания ден на милото, да забия с пирони за стената зад**ка на един определен колега, и да покажа на канцеларията в УНСС че и аз знам правилника ни и правата си :)))))))))))))))))))))))
Щастлив и борбен ден на всички (тук се оттеглям с високо вирната брадичка) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))


Тагове:   война,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Успех
22.02.2007 15:32
"Борбата е безмилостно жестока" както е казал поета:))
цитирай
2. sis - дано всичко да е минало без жертви :):):)
22.02.2007 18:27
:):):)
цитирай
3. velvet - YES!!!!
26.02.2007 15:32
За сега всичко е под контрол :))))))))
цитирай
4. anahata - Ами че
26.02.2007 19:13
парата, докато не я затиснеш, да вдигне малко налягане, никаква полезна работа не очаквай от нея :))
Ако си забравила къде за последно си заровила томахавката на войната, обади ми се да помогна в издирването й:))
цитирай
5. velvet - хехехехеххехе
27.02.2007 10:49
anahata, аз винаги си пазя една закачена на стената -ей така, за всеки случай :)))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: velvet
Категория: Други
Прочетен: 626736
Постинги: 39
Коментари: 685
Гласове: 1774
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930