Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2007 10:20 - Предложения приемам всякакви :)
Автор: velvet Категория: Други   
Прочетен: 3536 Коментари: 6 Гласове:
0



Решила съм да изненадам половинката. След толкова кавги и гадни емоции искам поне за един ден да забравим за всичко и всички, и да бъдем само двамата. Да видим нещо ново, да направим нещо различно, да внеса малко цвят и настроение между нас. И реших да го заведа някъде, да си направим една екскурзия, защото знам, че това ще му хареса.
Приемам предложения за всичко - хижи, места за излет с пикник, крепости, исторически места, всичко. Проблемът е, че трябва да са най-много на 100-120 км от София (финансови ограничения :/ ).
А пък аз после ще докладвам дали романтичните ми напъни са дали резултат :))))))))))))))))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dosheva - :):):)
09.02.2007 15:25
А вместо да търсиш историч.места или забележителности, защо не го заведеш на някое девствено място, нещо...в планината, на някоя полянка, пикника е готина идея - вино, пържолки,....и ти си знаеш де. Съжалям, но този район не ми е много познат. Сестра ми наскоро ходиха до Мелник - с вината и пещерите - било е много ...романтично не точно, но е интересно - огромните бъчви, кръчмите...по-други. Ама...и си нямам идея точно къде се намира. Рилския манастир не ви ли е и той наблизо.
Айде..късмет, и да пишеш какво е станало.. :):):)
цитирай
2. ady - Не знам
09.02.2007 15:48
дали е подходящо, но моя колега днес заминава с полвинката си на Пчелин баня. Каза, че било страхотно, с басейни, джакузи и други глезотийur= Ако не можеш, една приятна вечеря за двама на свещи и т.н. също може да свърши работа.:)
цитирай
3. sis - Да,
10.02.2007 11:36
на Ади идеята е сладка - за вечеря на свещи
И аз нали съм по морските неща, поглези се с нещо, бих ти препоръчала пушена сьомга - не е много скъпа /8-10 лв/ - а на печени филиики с масло е страхотна. Но трябва да се съчетава приготванянето с консумирането, та да са топли филииките.
А и морската храна е афрадизиак все пак. :):):)
цитирай
4. boyoto - Защо не идете
11.02.2007 21:09
до Пловдив. Малко по-дълго от 120 км, ама все пак си заслужава. По-голяма романтика от вечеря на свещи в Стария Пловдив.... на тепето.... или до латернаджията... Поздрави
цитирай
5. anahata - щом ще е романтично пътуване
12.02.2007 12:55
добре е да избереш тихо и спокойно място - без много навалица.
Виж тук: http://www.bulgarianmonastery.com/bg/glozhene_monastery.html
За излет е чудесно място ждрелото на река Ерма - до Трън. Но колко километра са дотам - ще трябва да погледнеш на картата. Това е една от природните ни забележителности, има малки хотелчета наблизо.
Впрочем, оказа се, че ivoso е писал постинг за това място: http://ivoso.blog.bg/viewpost.php?id=14238
цитирай
6. velvet - Амииии....
13.02.2007 16:46
номера с хижата вече е прилаган (много успешно дори ;))) ). Вечеря на свещи съм му правила също, и то в гореща нощ на терасата (тогава живеехме в апартамент с тераса колкото спалнята) - ефекта е по-добър от този при хижата ;). Пловдив, Плевен, Търново, Мелник, Копривщица (и околните й) и Рилски манастир вече са обиколени, някои и по повече от два пъти. Мен за това и ми се изчерпиха идеите за излизане. Пикника ми мина и на мен през ума, но нали дават да е дъждовно времето, та как мина таз идея, така и си замина...
Та затова и ми свършиха идеите за екскурзиики...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: velvet
Категория: Други
Прочетен: 625897
Постинги: 39
Коментари: 685
Гласове: 1774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031